Hoe kunnen wij u helpen?

Telefoon:

Tel. 0183 820 384
maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00

Chat:

Zie het chatvenster onder aan deze pagina. Ook buiten kantooruren regelmatig bereikbaar. Bij geen reactie kunt u daar uw contactgegevens achterlaten en wij nemen spoedig contact met u op.

E-mail:

info@stuntvlaggen.nl
Of maak gebruik van ons contacformulier

Wat is het verschil tussen digitaaldruk en zeefdruk

Bij digitaaldruk (printen) worden alle kleuren opgebouwd uit Cyaan, Magenta, Yellow en Black (CMYK). Kleuren worden zo goed mogelijk benaderd, fotos en schaduwen zijn mogelijk. Bij zeefdruk worden volle PMS kleuren gedrukt. De inkt wordt vooraf op kleurnummer gemengd en dmv zeefdruk op de vlag gedrukt. Minimale oplage is 5 stuks, levertijd is ongeveer 10 werkdagen.

Worden vlaggen of banieren dubbelzijdig bedrukt?

De doekproducten worden altijd enkelzijdig bedrukt. Wanneer u voor vlaggenstof, longlife of spunpolyester kiest dan zal het beeld altijd in spiegelbeeld op de achterzijde zichtbaar zijn.

Wat is de levensduur van een vlag of banier?

De levensduur is sterk afhankelijk van weersinvloeden. Bij veel wind of regen zullen vlaggen en banieren sneller slijten dan bij droog zonnig weer. Gemiddeld zult u 2 tot 3 vlaggen/banieren per jaar verslijten.

Hoe lever ik mijn ontwerp aan?

U kunt het ontwerp uploaden vanuit de winkelwagen nadat u een product heeft gekozen. Wilt u het bestand later aanleveren dan kunt u dit doorsturen via WeTransfer.com o.v.v. het ordernummer naar info@stuntvlaggen.nl

Kan ik het ontwerp ook laten opmaken?

Dat is mogelijk, geef bij de bestelling in de winkelwagen aan dat u het bestand door ons wilt laten opmaken. De meerprijs voor het laten opmaken is 20,-

Kan ik mijn bestand laten controleren?

Dat is mogelijk, in de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om aan te vinken dat u een bestandscontrole wil laten uitvoeren. Uw bestand zal dan grondig nagekeken worden op fouten of onzuiverheden.

Ik krijg mijn bestand niet geupload, wat nu?

Het kan voorkomen dat uw bestand te groot is of een fout bevat waardoor deze niet zichtbaar wordt in de uploader. Wat u dan het beste kunt doen is in de winkelwagen op de button klikken 'bestand later aanleveren'. Dan kunt u de order afronden en onder vermelding van het ordernummer uw bestand mailen naar info@stuntvlaggen.nl. Dan voegen wij uw bestand toe aan de order. Bij twijfel sturen wij altijd eerst een proefdruk of wij nemen contact met u op.

Bestand in winkelwagen toont anders dan bij het uploaden

Dit heeft er mee te maken dat de preview die u ziet in de winkelwagen niet alle lettertypes herkent. Uiteindelijk zullen wij wel het drukbestand gaan gebruiken wat u heeft geupload en waar het beeld wel goed zichtbaar in was. Indien u dit opmerkt geef dit dan altijd wel even aan in de notities op het einde van de bestelling zodat wij hier nog even naar kijken.

Kan ik achteraf op rekening betalen?

Wij werken standaard met een vooruitbetaling, met deze werkwijze kunnen wij onze scherpe tarieven behouden. Het is wel mogelijk om in het betaalscherm te kiezen voor SEPA-overboeking, na betaling zullen we de order in productie nemen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd bij budget, standaard en spoed geldt voor bestellingen op werkdagen voor 14.00 uur. Next day levering geldt alleen voor bestellingen op werkdagen voor 11.00 uur. U heeft zelf de mogelijkheid om te kiezen hoe snel u de bestelling geleverd wilt hebben. Staat er geen levertijd vermeld, dan zal dit met 1 of 2 werkdagen geleverd worden (mits het product op voorraad is).

Wat zijn de verzendkosten?

Voor doekproducten rekenen wij 9,95 ex.BTW. Dit zijn onze vaste verpakking, handeling en verzendkosten bij elkaar.

Kan ik mijn pakket ook volgen?

U ontvangt als het pakket gereed is voor verzending automatisch een track-and-trace link van DHL.

Zijn jullie altijd bereikbaar op de online chat?

Onze chat is altijd online, tijdens kantooruren beantwoorden wij vrijwel direct uw vraag. Buiten kantooruren kan het voorkomen dat dit wat langer kan duren of dat wij niet altijd in de gelegenheid zijn om te reageren. Zet wel altijd uw vraag in de chat met een mailadres of telefoonnummer en u wordt de volgende werkdag direct terug gebeld.

.