Ivm drukte zijn momenteel express en spoed levertijden op 115 gr. vlaggenstof niet altijd gegarandeerd. Neem contact op om te kijken wat haalbaar is.

Hoe kunnen wij u helpen?

Telefoon:

Tel. 0183 820 384
maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00

Chat:

Zie het chatvenster onder aan deze pagina. Ook buiten kantooruren regelmatig bereikbaar. Bij geen reactie kunt u daar uw contactgegevens achterlaten en wij nemen spoedig contact met u op.

E-mail:

info@stuntvlaggen.nl
Of maak gebruik van ons contacformulier

Ik krijg mijn bestand niet geupload, wat nu?

Het kan voorkomen dat uw bestand te groot is of een fout bevat waardoor deze niet zichtbaar wordt in de uploader. Klik dan op 'bestand later aanleveren' en rondt uw bestelling en betaling af. Stuur daarna uw bestand per mail of via wetransfer.com o.v.v het ordernummer naar info@stuntvlaggen.nl

Bestand in winkelwagen toont anders dan bij het uploaden

Dit heeft er mee te maken dat de preview die u ziet in de winkelwagen niet alle lettertypes herkent. Uiteindelijk zullen wij wel het drukbestand gaan gebruiken wat u heeft geupload en waar het beeld wel goed zichtbaar in was. Indien u dit opmerkt geef dit dan altijd wel even aan in de notities op het einde van de bestelling zodat wij hier nog even naar kijken.

Wat is het verschil tussen digitaaldruk en zeefdruk

Bij digitaaldruk (printen) worden alle kleuren opgebouwd uit Cyaan, Magenta, Yellow en Black (CMYK). Kleuren worden zo goed mogelijk benaderd, fotos en schaduwen zijn mogelijk. Bij zeefdruk worden volle PMS kleuren gedrukt. De inkt wordt vooraf op kleurnummer gemengd en dmv zeefdruk op de vlag gedrukt. Minimale oplage is 5 stuks, levertijd is ongeveer 15 werkdagen.

Worden vlaggen of banieren dubbelzijdig bedrukt?

De doekproducten worden altijd enkelzijdig bedrukt. Wanneer u voor vlaggenstof, longlife of spunpolyester kiest dan trekt de inkt in de stof en zal het beeld aan de achterkant in spiegelbeeld zichtbaar zijn.

Wat is de levensduur van een vlag of banier?

De levensduur is sterk afhankelijk van weersinvloeden, locatie en gebruik. Bij veel wind, regen en in kustgebieden zullen vlaggen en banieren sneller slijten. Het uiteinde van een vlag wappert dan meerdere keren per seconde, wat slijtage tot gevolg heeft. Wij adviseren uw vlag boven windkracht 6 naar beneden te halen. Bij normale omstandigheden zult u 2 tot 3 vlaggen/banieren per jaar verslijten.

Hoe lever ik mijn ontwerp aan?

U kunt het ontwerp uploaden in de winkelwagen nadat u een product heeft samengesteld. Wilt u het bestand later aanleveren, klik dan op 'bestand later aanleveren' en rondt uw bestelling en betaling af. Stuur daarna uw bestand per mail of via wetransfer.com o.v.v het ordernummer naar info@stuntvlaggen.nl

Kan ik het ontwerp ook laten opmaken?

Dat is mogelijk, klik in de winkelwagen op 'bestand laten maken + €20,-' en rondt uw bestelling en betaling af. Geeft in het volgende scherm bij 'opmerkingen aan wat u precies wenst en/of stuur uw opmaakbestand naar info@stuntvlaggen.nl. wij sturen u altijd een proef voor we uw order in productie nemen.

Kan ik mijn bestand laten controleren?

Dat is mogelijk, in de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om'bestandcontrole €10,-' aan te klikken. Wij controleren uw bestand op positionering, kwaliteit en kleur. Is er iets niet goed, dan nemen we contact met u op. Is uw bestand helemaal goed, dan melden we dit in uw orderstatus. Let op, een bestandscontrole kan invloed hebben op de levertijd.

Kan ik achteraf op rekening betalen?

Wij werken standaard met een vooruitbetaling, met deze werkwijze kunnen wij onze scherpe tarieven behouden. Het is wel mogelijk om in het betaalscherm te kiezen voor SEPA-overboeking, na betaling zullen we de order in productie nemen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We hebben verschillende productietijden: budget (ongeveer 7 werkdagen productie), regulier (voor 14u besteld, 3 werkdagen productie), spoed (voor 14u besteld, 1 werkdag productie) en express (voor 11u besteld, zelfde werkdag productie). Daarna komt de DHL zending, in Nederland is dat doorgaans 1 werkdag en in België doorgaans 2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor doekproducten rekenen wij 9,95 ex.BTW. Dit zijn onze vaste verpakking, handeling- en verzendkosten bij elkaar.

Kan ik mijn pakket ook volgen?

U ontvangt als het pakket gereed is voor verzending automatisch een track-and-trace link van DHL.

Zijn jullie altijd bereikbaar op de online chat?

Onze chat is altijd online, tijdens kantooruren beantwoorden wij vrijwel direct uw vraag. Buiten kantooruren kan het voorkomen dat dit wat langer kan duren of dat wij niet altijd in de gelegenheid zijn om te reageren. Zet wel altijd uw vraag in de chat met een mailadres of telefoonnummer en u wordt de volgende werkdag direct terug gebeld.

.