Hoe kunnen wij u helpen?

Telefoon:

Tel. 0183 820 384
maandag t/m vrijdag: 08:30 - 17:00

Chat:

Zie het chatvenster onder aan deze pagina. Ook buiten kantooruren regelmatig bereikbaar. Bij geen reactie kunt u daar uw contactgegevens achterlaten en wij nemen spoedig contact met u op.

E-mail:

info@stuntvlaggen.nl
Of maak gebruik van ons contacformulier

Aanleveren

Hoe lever ik mijn ontwerp aan?

U kunt het ontwerp uploaden in de winkelwagen nadat u een product heeft samengesteld. Het beste is een PDF/X met rondom 1cm extra voor de afloop. Pixelafbeeldingen niet groter dan 100 dpi. Wilt u het bestand later aanleveren, klik dan op 'bestand later aanleveren' en rondt uw bestelling en betaling af. Stuur daarna uw bestand per mail of via wetransfer.com o.v.v het ordernummer naar info@stuntvlaggen.nl

Wat zijn de aanleverspecificaties voor mijn bestand?

Voor vrijwel alle producten geldt rondom 1 centimeter afloop. Bijvoorbeeld voor een vlag van 150x100cm dient u een bestand te uploaden van 152x102cm. Deze afloop is de rode lijn in de uploader en wordt gebruikt voor de zoom of om geen witte streep te krijgen bij een gekleurde achtergrond.

Kan ik het ontwerp ook laten opmaken?

Dat is mogelijk, klik in de winkelwagen op 'bestand laten maken + €20,-' en rondt uw bestelling en betaling af. Geeft in het volgende scherm bij 'opmerkingen aan wat u precies wenst en/of stuur uw opmaakbestand naar info@stuntvlaggen.nl. wij sturen u altijd een proef voor we uw order in productie nemen.

Zijn er restricties aan het beeld wat ik upload?

Ja, we hebben restricties:
1. We printen geen provocerende of aanstootgevende beelden of teksten van politieke, religieuze of andere aard. Twijfelt u? Vraag het ons.
2. We printen geen wettelijk verboden vlaggen zoals ISIS- en Hamasvlaggen zo ook geen vlaggen met hakenkruis.
3. Klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het onderzoeken of beelden, logo's of teksten beschermd zijn.
We proberen uw upload zo objectief mogelijk te beoordelen. We kunnen tot de beslissing komen om de order te annuleren. Indien dit het geval is zullen we u altijd netjes informeren en u zult uw betaling zsm retour ontvangen.

Hoe krijg ik een diepzwarte kleur?

De beste CMYK waarde voor diepzwarte kleuren is C=60% M=50% Y=50% K=100%

Bestelproces

Ik krijg mijn bestand niet geupload, wat nu?

Het kan voorkomen dat uw bestand niet zichtbaar wordt in de uploader. Mogelijk is uw bestand te groot of het is geen PDF of JPG. Pas dit aan of klik op 'bestand later aanleveren' en rondt uw bestelling en betaling af. Stuur daarna uw bestand per mail of via wetransfer.com o.v.v het ordernummer naar info@stuntvlaggen.nl

Na uploaden toont de preview pixelig, wat nu?

Als uw bestand voldoende resolutie heeft of zelfs een vectorbestand is kan de preview toch een pixelig beeld tonen. Dit komt doordat uw bestand heel klein is opgemaakt en een voorvertoning wordt vergroot. Uiteindelijk zullen wij wel het drukbestand gaan gebruiken wat u heeft geupload. Indien u dit opmerkt geef dit dan altijd wel even aan in de opmerkingen op het einde van de bestelling zodat wij hier nog even naar kijken. Om het te voorkomen kunt u het beste een bestand op ware grootte uploaden.

Kan ik mijn bestand laten controleren?

Dat is mogelijk, in de winkelwagen heeft u de mogelijkheid om 'bestandcontrole €10,-' aan te klikken. Wij controleren uw bestand op positionering, kwaliteit en kleur. Is er iets niet goed, dan nemen we contact met u op. Is uw bestand helemaal goed, dan melden we dit in uw orderstatus. Let op, een bestandscontrole kan invloed hebben op de levertijd.

Wat betekend 'veilige marge' in de uploader?

De blauwe lijn in de uploader is de veilige marge van rondom 3cm. Het is aan te raden om belangrijke elementen niet daar doorheen te laten lopen. In deze marge valt bijvoorbeeld ook de zoom of bij onnauwkeurigheid in maatvoering komen elementen te dicht op de rand.

Verzending

Kan ik mijn pakket ook volgen?

U ontvangt als het pakket gereed is voor verzending automatisch een track-and-trace link van DHL.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

We hebben verschillende productietijden: budget (ongeveer 7 werkdagen productie), regulier (voor 14u besteld, 3 werkdagen productie), spoed (voor 14u besteld, 1 werkdag productie) en express (voor 11u besteld, zelfde werkdag productie). Daarna komt de DHL zending, in Nederland is dat doorgaans 1 werkdag en in België doorgaans 2 werkdagen.

Waar bestaan verzendkosten uit?

Verzendkosten omvatten verpakkingskosten, handelingskosten, transportkosten en de portokosten.

We rekenen 21% BTW over het complete factuurbedrag, dus ook over de samenstelling van verzendkosten.

We verzenden doorgaans met DHL, maar sommige producten of materialen komen van een andere productielocatie en kunnen daardoor met een andere vervoerder verstuurd worden.

Wat zijn de verzendkosten in Nederland?

Verzending brievenbus - alleen vlaggen t/m 3m2 = 6,95
Verzending Standaard - tot 750,- = 9,95
Verzending Standaard - tot 1500,- =14,95
Verzending Standaard - tot 2500,- = 19,95
Verzending pallet - boven 2500,- = 65,00
Verzending hardware - indien hardware aanwezig tot 150,- 9,95
Verzending hardware - indien hardware aanwezig tot 750,- 14,95
Verzending hardware - indien hardware aanwezig tot 1500,- 19,95
Verzending hardware - indien hardware aanwezig tot 2500,- 65,00

Wat zijn de verzendkosten in België?

Verzending brievenbus BE - alleen vlaggen t/m 3m2 = 9,95
Verzending Standaard BE - tot 750,- = 12,50 
Verzending Standaard BE - tot 1500,- =17,50
Verzending Standaard BE - tot 2500,- = 22,50
Verzending pallet BE - boven 2500,- = 95,00
Verzending hardware BE - indien hardware aanwezig tot 150,- 12,50
Verzending hardware BE - indien hardware aanwezig tot 750,- 17,50
Verzending hardware BE - indien hardware aanwezig tot 1500,- 22,50
Verzending hardware BE - indien hardware aanwezig tot 2500,- 95,00

Betaling

Kan ik vanuit België zakelijk zonder BTW bestellen?

Jazeker, kllik in de checkout op 'zakelijk' en vul uw bedrijfsnaam en BTW nummer in. (deze moeten overeenkomen volgens BTW geldigverklaring 'Vies') Alleen bij adressen in buitenland gaat de BTW op 0,- Vul uw BTW nummer in zonder spaties en punten. Jonge ondernemingen kunnen mogelijk nog niet opgenomen zijn in deze database.

Kan ik achteraf op rekening betalen?

Wij werken standaard met een vooruitbetaling, met deze werkwijze kunnen wij onze scherpe tarieven behouden. Het is wel mogelijk om in het betaalscherm te kiezen voor SEPA-overboeking, na betaling zullen we de order in productie nemen.

Algemene vragen

Wat is het verschil tussen digitaaldruk en zeefdruk?

Bij digitaaldruk (printen) worden alle kleuren opgebouwd uit Cyaan, Magenta, Yellow en Black (CMYK). Kleuren worden zo goed mogelijk benaderd, fotos en schaduwen zijn mogelijk. Bij zeefdruk worden volle PMS kleuren gedrukt. De inkt wordt vooraf op kleurnummer gemengd en dmv zeefdruk op de vlag gedrukt. Minimale oplage is 5 stuks, levertijd is ongeveer 15 werkdagen.

Worden vlaggen of banieren dubbelzijdig bedrukt?

De doekproducten worden altijd enkelzijdig bedrukt. Wanneer u voor vlaggenstof, longlife of spunpolyester kiest dan trekt de inkt in de stof en zal het beeld aan de achterkant in spiegelbeeld zichtbaar zijn.

Wat is de levensduur van een vlag of banier?

De levensduur is sterk afhankelijk van weersinvloeden, locatie en gebruik. Bij veel wind, regen en in kustgebieden zullen vlaggen en banieren sneller slijten. Het uiteinde van een vlag wappert dan meerdere keren per seconde, wat slijtage tot gevolg heeft. Wij adviseren uw vlag boven windkracht 6 naar beneden te halen. Bij normale omstandigheden zult u 2 tot 3 vlaggen/banieren per jaar verslijten.

Zijn jullie altijd bereikbaar op de online chat?

Onze chat is altijd online, tijdens kantooruren beantwoorden wij vrijwel direct uw vraag. Buiten kantooruren kan het voorkomen dat dit wat langer kan duren of dat wij niet altijd in de gelegenheid zijn om te reageren. Zet wel altijd uw vraag in de chat met een mailadres of telefoonnummer en u wordt de volgende werkdag direct terug gebeld.

Wordt mijn vlag aan 2 kanten bedrukt?

Vlaggenstof wordt aan 1 kant bedrukt, maar de inkt trekt volledig in de stof. De afbeelding is dus ook aan de achterkant te zien, maar wel in spiegelbeeld.

Kan er verschil optreden in kleur of afwerking tov mijn vorige order?

Ja, dat kan. Wij zijn steeds is ontwikkeling om de beste resultaten te bereiken. Zo worden printers ge-update of vervangen of er wordt gebruikt gemaakt van nieuwe instellingen en inkten voor een betere doordruk, beter kleurbereik of beter voor milieu. Ook kunnen opdrachten op verschillende machines worden geprint met andere printkoppen. Loopt onze productie vol dan kunnen we uitwijken naar een partner die iets anders kan afwerken.

Waar moet ik op letten bij een proefvlag voordat ik een grote oplage bestel?

Wilt u een proefvlag bestellen om vervolgens een grote oplage te bestellen, laat het ons weten of zet dat bij de 'opmerking' met een indicatie van de te bestellen oplage zodat we de proefvlag al kunnen drukken op de machine die ook gebruikt wordt voor de grote oplage. Zo treedt er geen verschil op tussen uw proefvlag en de uiteindelijke oplage.

.